قانون جذب
نوشته شده توسط : سارا امیدی صدر

7 راز قانون جذب برای تحقق رویاها

دانستن برخی نکات اساسی قانون جذب می تواند شما را در مسیر آشکار کردن خواسته های واقعی خود و کمتر از آنچه نمی خواهید ، قرار دهد. قانون جذب چه ما از آن آگاه باشیم و چه نه همیشه در حال اجرا است. یا به طور پیش فرض زندگی می کنید یا با طراحی.

آگاهی و یادگیری استفاده از آن به نفع شما اولین قدم در تغییر هر جنبه از زندگی شما است.

این خبر خوبی است ، درست است؟ بنابراین قانون جذب را پذیرفته اید و آماده هستید تا زندگی رویاهایتان را آشکار کنید. اما شما از کجا شروع می کنید؟

وقتی هرگز این کار را نکرده اید چگونه می توانید توپ را نورد کنید؟

بهترین توصیه من این است که برخی از کارهای روزمره خود را با شما در میان بگذارم.

من این روشها را طی چندین سال آزمایش توسعه دادم و به نظر می رسد این نکات قانون جذب برای من بهترین است.

بنابراین این لیست است ... بیایید برویم!

1. در قانون جذب ابتدا هدف خود را مشخص و روشن کنید


یک دلیل که بسیاری از افراد اهداف را انجام نمی دهند این است که به اندازه کافی خاص نیستند. تظاهرات به همان روش کار می کند.

فقط با گفتن اینکه ، "من می خواهم پول بیشتری بدست آورم" مثر نخواهد بود ، اما گفتن "من می خواهم ماهانه 10 هزار دلار درآمد کسب کنم تا 1 جولای 2019" موثر خواهد بود.

چند راه برای تقویت واقعی قدرت تجلی خود با قانون جذب کائنات نوشتن آنچه که احساس می کنید قبلاً هدف خود را انجام داده اید نوشتن و اغلب خواندن آن است. اما نه فقط آن را بخوانید ، چشمان خود را ببندید و آن سناریوی موفقیت را تا آنجا که می توانید با جزئیات تصور کنید.

اگر واقعاً از آن الهام گرفته باشید ، ایجاد صفحه بینایی می تواند مفید باشد و نسبت به آنچه می خواهید اقدام کنید.

2. در قانون جذب برای خود اهداف روزانه را تعیین کنید


بعد از خواندن کتاب "صبح معجزه" در اواخر سال 2012 ، بیدار شدن خیلی زود را در اولویت قرار دادم. من 7 روز در هفته در ساعت 4: 15a بلند می شوم. اگر آن کتاب را نخوانده اید ، من آن را اکیداً توصیه می کنم.

بنابراین از دسامبر سال 2012 ، این کار را می کردم و متوجه شدم که این زمان خلاقانه ترین و پربارترین زمان در روز من است. اما من روز قبلم را برنامه ریزی می کنم تا بتوانم هنگام بیدار شدن به زمین بزنم.

یک روز عالی با قصد شروع می شود. با تصمیم گیری درباره مهمترین کارهایی که باید انجام دهم یا تعیین یک موضوع روزمره و سپس تجسم خودم درمورد پیشرفت روزمره در حد توانم و انجام راحت وظایفم. من تعاملاتم با دیگران و فعالیتهایی را که فکر می کنم انجام خواهم داد ، به تصویر می کشم. من روز عالی خود را تصور می کنم. من خودم را خوشحال و راضی تصور می کنم.

3. در قانون جذب باید از قدرت عالی خود کمک بخواهید


تکنیک دیگری از قانون جذب که می تواند بلافاصله صبح استفاده شود ، درخواست کمک جهانی برای ایجاد روز عالی شما است. این کار را می توانید با نوشتن درخواست هایی انجام دهید ، که می تواند مانند موارد زیر باشد:

 

4. اظهارات مثبت را بخوانید


شما همچنین می توانید برخی از فلش کارت ها یا تکه های کاغذ جداگانه ای را بنویسید و تصدیق ساخته شده با دقت را روی هر یک قرار دهید و ذهنتان را بر روی قانون جذب متمرکز کنید. من مرتباً فلش کارت هایم را هر روز دو بار مرور می کنم و هر تاییدی مثبت را 5 دقیقه بارها و بارها می خوانم. یک تأیید موثر فقط باید از عبارت مثبت استفاده کند و همیشه باید به صورت فعلی باشد. به عنوان مثال ، نگویید ، "من آرزو می کنم بدون بدهی باشم." در عوض بگویید ، "من یک سبک زندگی فراوان زندگی می کنم." برای تأیید مثبت به ایده هایی نیاز دارید؟ این پست را بررسی کنید

5. یک ژورنال قدردانی داشته باشید


داشتن یک ژورنال سپاسگزاری راهی عالی برای بالا نگه داشتن ارتعاشات است. من این کار را هر شب قبل از خواب انجام می دهم. من همیشه 5 موردی را که از آن روز سپاسگزارم لیست می کنم. لازم نیست چیزی واقعاً عظیم باشد ، می تواند به همین سادگی باشد: "من از داشتن سقفی روی سرم سپاسگزارم." من همچنین سعی می کنم هرگز همان تأیید را بیش از یک بار انجام ندهم (حداقل در بهترین حافظه). این واقعاً یکی از نکات مورد علاقه من در زمینه قانون جذب است و هر روز که می خوابم ، روحیه مثبت و بالایی برای من ایجاد می کند. اگر سعی می کنید در زمان های سخت جلوه گری کنید ، یک روش عالی برای بالا بردن روحیه است.

6. خود را تصور کنید که اهداف خود را فتح می کنید


و این یکی از توصیه های مورد علاقه قانون جذب من است. این شبیه تعیین اهداف روزمره شما است ، اما متفاوت است زیرا تجسم شما در رسیدن به هدفی خاص است. وقتی خود را در مقصد نهایی خود ، با جزئیات کامل ، در کنار مردم ، مکان و چیزهایی که می خواهید در اطراف خود تصویر کنید ، شروع به جذب ابزارها و سایر منابع لازم برای رسیدن به آن هدف واقعی (و تجسم) می کنید. واقعیت و برای اینکه واقعاً اثرگذار باشید ، فقط به فکر تحقق هدف خود نباشید ، واقعاً آن را احساس کنید. وقتی آن را با احساس تصور می کنید ، زمانی است که جادوی واقعی شروع به رخ دادن می کند.

7- اگر میخواهید قانون جذب جواب دهد منفی بودن را همزمان با بروز آن شناسایی کنید


وقتی روزتان را پشت سر می گذارید ، چیزهای منفی حتماً پیش می آیند ، فقط وقتی اتفاق می افتد که در دنیای واقعی زندگی می کنیم. نحوه برخورد ما با این منفی است که واقعاً مهم است. وقتی موقعیت های منفی در زندگی من بوجود می آید ، آنها را سر و کار دارم و هرچه سریعتر و موثرتر با آنها کنار می آیم ، اما احساس یا تجربه مخالف را نیز تصور می کنم و تمام تمرکز خود را بر روی آن قرار می دهم. بنابراین اساساً وقتی منفی نگری ظاهر شد ، آن را تصدیق کنید ، تا آنجا که ممکن است با آن کنار بیایید و موارد خوب را پیدا کنید و بر آنها تمرکز کنید. من می دانم که این کار سخت است ، اما شما واقعاً در هر موقعیتی که فکر می کنید می توانید چیز خوبی پیدا کنید.

بزرگترین چیزی که باید هنگام رانندگی در تست رانندگی از هر یک از تکنیک های بالا یادآوری کنید ، سازگار بودن است. نگه داشتن یک تمرین ثابت ، ارتعاشات شما را بالا نگه می دارد و باید در مدت زمان نسبتاً کوتاهی متوجه تغییرات جزئی شوید. نمی توانم به شما یک جدول زمانی بدهم ... برای همه متفاوت است. شیوه های ناسازگار نتایج ناسازگار یا اصلاً نتیجه ای برای شما به همراه خواهد داشت.





:: برچسب‌ها: قانون جذب , مرحل قانون جذب , آموزش قانون جذب , جذب پول , جذب رابطه , جب عشق , استفاده از قانون جذب ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: